عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا موبایل , عکس پس زمینه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Mix Full HD Wallpapers, دانلود عکس HD از همه چی, دانلود عکس برای Desktop, دانلود مستقیم Mix Full HD Wallpapers, دانلود مستقیم عکس Full HD, دانلود مستقیم عکس با کیفیت عالی از موضوعات مختلف, دانلود مستقیم مجموعه عکس برای دسکتاپ, دانلود والپیپر, دانلود یکجا عکس های با کیفیت برای دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

برای شما علاقمه مندان مجموعه ای از ۶۰ رینگتون و صدای زنگ موبایل را به صورت رایگان آماده کرده ایم که تمام آن ها توسط دانلودها جمع آوری شده اند . تمامی فرمت های این آهنگ ها Mp3 می باشند و به راحتی در انواع گوشی های موبایل قابل استفاده می باشند . تمام این صدا زنگ ها در سال ۲۰۱۴ منتشر شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا موبایل , آهنگ و زنگ موبایل , ,
:: برچسب‌ها: Mobile Ringtones 2014, آهنگ زنگ اکسپریا 2014, آهنگ زنگ جديد براي موبايل, اهنگ زنگ با فرمت mp3, دانلود آهنگ هشدار زنگ موبایل, دانلود اهنگ های زنگ باحال, دانلود بهترین مجموعه رینگتون, دانلود رینگتون آرام, دانلود رینگتون اندروید, دانلود رینگتون زیبا, دانلود رینگتون های جدید, دانلود رینگتون های گوشی آیفون, دانلود زنگ موبایل جدید Galaxy S5 Ring, دانلود صدا زنگ HTC one m8, دانلود صدا زنگ باحال, دانلود صدا زنگ جدید, دانلود صدا زنگ گلکسی S5, دانلود صدای زنگ SMS جدید, رينگتون هاي 2014, رينگتون هاي مخصوص موبايل, مجموعه صدا زنگ هاي جديد ,
:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 1 تير 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صحی دات آی آر و آدرس sehhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com